ارویناروین، تا این لحظه: 8 سال و 12 روز سن داره

زیباترین حس زندگی

حال این روزهای من با تو خوش است

عشق و امید قلبم

1401/2/24 18:16
نویسنده : مادر
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آیلین عزیزم و آروین گلم آروین اقا دیگه داره کم کم نزدیک میشه به ورود به مدرسه دوران پیششو بسلامتی و با رتبه عالی پشت سرگذاشته،،  ابجی خانومم الان ۴ ماه و ۵ روزشه و اولین خنده صدا دارشو توی ۴ ماهگیش تو بغل بابای حین بازی زد ..فدای خندهات گل مامان ...واکسن ۴ ماهگیتم زدی دلم برات خون شد واسه اشک چشمات اما خداروشکر دختر قوی من این مرحله رم بسلامت گذروند الان ۶۵ قدته قربون قدت و ۶۹۰۰ وزنت و دور سر ۴۰ فینگلی من ماشااله لا حول ولله قوه الا بالله العلی العظیم 🧿🧿🧿

کم کم با کمک من میتونی کمی سینه خیز بری اما زود خسته میشی و انشااله از این هفته تغذیه تکمیلیتو شروع میکنیم ...

🧿🧿🧿🧿♥️♥️♥️

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)