ارویناروین، تا این لحظه: 8 سال و 9 روز سن داره

زیباترین حس زندگی

حال این روزهای من با تو خوش است

دسته گلام

1401/9/14 21:39
نویسنده : مادر
273 بازدید
اشتراک گذاری

آیلین زیبای من چه زود میگذرد گذران عمر الان که مینویسم دقیق ۱۰ ماه و۲۵روزداری از ۷ ماه و یک هفته ایت چهار دست و پارفتی و توی ۸ ماهگیت با کمک اجسام بلند میشدی و راه میرفتی  الان  ده ماهگیت بدون کمک می ایستی و امشب ۱۴ آذر ۱۴۰۱ در نزدیک ۱۱ ماهگیت چند قدمی برداشتی و من و بابا کلی دست و جیغ و هوراااا کشیدیم فدای پاهای کوچیکت فدای قد و بالات عزیز دلم ...هر چند این روزا از این ویروس انفولانزا گرفتی و با هر سرفت جون مام در میره اما میگذره و ما با خنده هات میخندیم دختر مومشکی مامان ‌..

آروین عشق دلم زیبای من الان ۳ ماه از کلاس اولت میگذره هر روز بیشتر از روز قبل یاد میگیری دستخط زیبایی داری پسر نق نقوی من صبا به زور پامیشی اول کلی قر میزنی امابعدش میگی مامان بعد ظهر میخوابما نگی بیا مشق بنویس اما تا میای میری سر مشقات فدای نق زدنات ..نقاشیات عالین و عاشق نقاشیم اشینی با دقت همه جزییات رو میکشی هنرمند من 

اینم چند تا عکس از این روزهای پر از نشاط در کنار شما دو گلم ..راستی آیلین خانم تنبل توام مثل داداش هنوز دندون در نیوردی و مجبور شدیم آمپول برات بزنیم انشالله کهم رواریدات هر چه زودتر دربیاد ..داداشی دو تا دندون بالا رو هم در اورده و منتظر دیدن دندوناتیم 

.🧿🧿🧿🧿ما شاء اللَّه لاحَولَ و لاقوة الّا باللَّه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)