ارویناروین، تا این لحظه: 8 سال و 8 روز سن داره

زیباترین حس زندگی

حال این روزهای من با تو خوش است

تولد و ۱۳ بدر ۹۷

1397/1/20 17:52
نویسنده : مادر
182 بازدید
اشتراک گذاری
خوشگل مامان ۱۳فروردین که تولد مامانی بود قرار بود روز قبلش بریم کیک تولدمو بگیریم تو راه اب هویج خوردیمو با مامان پری و عمو فرشید رفتیم کیک خریدیمو گل زن عموم ۱۴ فروردین تولدش بود دوتا رو یکی کردیمو دوتا کیک خریدیم برگشتنی مامان پری مریض شد خلاصه بعد پاک کردن ۱۴ کیلو کنگر توسط مامان و بابا و کلی بدو بدو و خستگی مامان و دکتر رفتن مامان پری ۱۱ و نیم شب یه تولد الکی گرفتیم اینم از بدشانسی مامانت ...

خلاصه شبش من کلی معده درد داشتم و مریض شدم اما بخاطر ۱۳ بدر به روی خودم نیوردم مامان پری دوباره رفت دکتر و کل اماده کردن وسایل افتاد رو دوش من و عمه با ان حال ندار



خلاصه صبح بابا و عمو رفتن سراب گاماسیاب و مکان مورد نظر رو یافت کردن شماهم با امیر رفتید

مام وسایلو جمع کردیم و اومدیم کل ۱۳ نه من چیزی تونستم بخورم نه شما هرد  مون به فاصله یک روز مریض شدیم

کلا عید امسال اصلا خوش نگذشت نه عید دیدنی رفتیم نه ۱۳ داشتیم کلا کسلی و خستگی و مریضی

الانم که دارم برا گل پسرم میتویسم بابایی مریض شده و رفته دکتر هوا بارونیه

البته جای خوش ماجرا خرید ماشین توسط بابا برا تولد گل پسرمونه خداروشکر اللن حال من و شما خوبه بعد کلی دارو سرم

انشااله باباییم خوب میشه یه ویروس بود که کل خانواده رو درگیر کرد و بابایی اخریشه خختخخ
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)