ارویناروین، تا این لحظه: 8 سال و 9 روز سن داره

زیباترین حس زندگی

حال این روزهای من با تو خوش است

موتور سواری

1396/7/1 10:21
نویسنده : مادر
174 بازدید
اشتراک گذاری








موتور سواری با موتور بابای چه حالی میکنی تو فنجک من داخل هفده ماهگیت هستی قربون چشمات
تا الان یادگرفتی میگی ...
بابا با با
ماما
مم
کیه
چیه
این
اینا
اب
هم هم
بعضی موقع هام میگی بیا
البته با لهجه کودکییییی
فدای کیه گفتنات عزیز دلم ...
راستی مامان امسال 31شهریور96 مصادف بود با شیرخوارگان حسینی اما شما خواب بودی تنبل خان به علت حضور در مهمانی قبولی کنکور دختر دوست بابا خیلی خسته بودی دلم نیومد بیدا ت کنم و قسمت نشد بریم ...اما فدات شم تاسوعا عاشورا قول میدم لباساتو برات بنیابت بپوشونم .اقام علی اصغر نگهدارت
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رویا
5 مهر 96 6:36
با سلام و درود.عالیییییییی . نرم افزار موبایلی تقویت حافظه کودک.- در این برنامه کودکان شما علاوه بر یادگیری اسامی حیوانات ، میوه ها و سبزیجات، نمادهای عید نوروز ، تشخیص افراد از روی لباس آنها ؛ حافظه تصویری خود را تقویت میکنند. لینک دانلود از کافه بازار : https://cafebazaar.ir/app/ir.sypna.memoryimprovementforkids لطفا دانلود و نصب کنید.سپاسگزارم.
يکتا فايل
7 مهر 96 19:07
با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل www.yektafile.ir منتظرت در يکتا فايل هستم پک ويژه ماه محرم به علت فرا رسيدن ماه محرم يکتا فايل يک مجموعه را براي دوستان رايگان آماده کرده است